سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمونه های معروف تبلیغات طراحی بیلبورد

تبلیغات بیلبورد می تواند تأثیر بیشتری نسبت به آنهایی که به صورت آنلاین انجام می شوند، داشته باشد ، زیرا اندازه زیاد آنها تأثیر بیشتری به آنها ایجاد می کند. اما بزرگتر همیشه بهتر نیست.علی رغم اندازه تبلیغات بیلبورد ، ایستادن در میان نویز دیداری اطراف می تواند مشکل باشد. طیف های مختلفی از تبلیغات تبلیغاتی بیلبورد می توانند همه چیز را متزلزل کنند. خواه با استفاده از مواد مختلف ، ایجاد طرح هایی که با محیط اطراف ارتباط برقرار می کنند یا فقط معرفی چند نسخه فوق العاده هوشمندانه.در مورد برخی تبلیغات بیلبورد خلاق مورد علاقه ما را بخوانید. 

 

 01. دراکولا

در تبلیغ دراکولا برای اقتباس بی بی سی از دراکولا ،قطرات خونی در طول روز از این بیلبورد بیرون می آیند. اما در شب ، چراغ کنار بیلبورد سایه ای جالب از خود دراکولا را تشکیل می دهد. مطمئناً راهی هوشمندانه برای جلب توجه مردم است.

02. مسیر IKEA

این رویکرد جذاب در تبلیغات بیلبورد توسط Mother ایجاد شده است . آژانس تبلیغاتی برای تبلیغ فروشگاه جدید گرینویچ IKEA – پایدارترین IKEA تا کنون – اقدام به طراحی کمپین هایی با هدف برجسته کردن اعتبارنامه سازگار با محیط زیست این فروشگاه کرد. تابلوهای تبلیغاتی و پوستر در سراسر لندن ، خریداران جدید را به سمت فروشگاه جدید هدایت می کند و آنها را ترغیب می کند تا دوستانه ترین مسیر سازگار با محیط زیست (با پای پیاده یا با وسایل حمل و نقل عمومی) را طی کنند.

03. زنگ زدگی

این بیلبورد توسط هایمت به مرور زمان تغییر شکل داد تا USP محدوده چاقوی Tyrolit’s Iceline را نشان دهد. در ابتدا ، عابران با یک ورق از فلز روبرو می شدند ، که فقط لوگوی برند را نشان می داد. طی چند هفته ، سطح آن کاملا زنگ زدگی شد و فقط قسمتی به شکل چاقو را بدون تغییر باقی ماند. 

04. موج زباله

 

برای مشخص کردن روز جهانی اقیانوس ها در سال 2018 ، کرونا با Wieden و کندی در این کمپین تبلیغاتی خلاقانه همکاری کرد. اندی بیل یک موج سه بعدی از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده در انگلستان ایجاد کرد ، که با تصویری از کریس همسورث در حال موج سواری برای تأکید بر حجم پلاستیک در اقیانوس های ما بود. این مردم را تشویق می کند تا زباله های خود را در محل های مخصوص بگذارند. کمپین های مشابهی در ملبورن ، لیما ، سانتیاگو ، بوگوتا و سانتو دومینگو برگزار شد.

05. آمریکا کیست؟

 

 

 

مجموعه تلویزیونی ساچا بارون کوهن با نام “چه کسی آمریکاست؟” عملی بود که سیاستمداران آمریکایی را برای تحقیر در دوربین با نتایج ضرب وشتم و ناامید جلوه دادند. اما تقصیر این کمپین بلژیکی کار سختی است تا مردم بتوانند در BeTV مشاهده کنند. آژانس بروکسل خوشبختی دیوارهای بلوک نسیم زشت را در مقابل رستوران های مکزیک ، کامل با سیم ساخته و از آنها به عنوان تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرده است.

06. آرک ها را دنبال کنید

 

 

 

چتسپا زیادی را می طلبد تا با یک آرم خلط شوید ، اما این کاری است که آژانس تورنتو کاست به همراه اسپنسر و جردن برای این کمپین مک دونالد انجام دادند. برای دریافت جوایز کمپین پیروزی Arches ، تیم قوس های طلایی نمادین را بازسازی کردند و آنها را به تابلوهای تبلیغاتی جهت دار جهت حداقل راهنمایی کردند تا رانندگان را به نزدیکترین شعبه مک دونالد هدایت کنند.

07. Reebok ZPump 2.0

آژانس سوئدی حیوانات روشی فوق العاده برای تبلیغ کفش های جدید Reebok به کار گرفت: یک بیلبورد در فضای باز در استکهلم مرکزی مستقر کرد و مردم را به تست سرعت انسان دعوت کرد. هرکسی که سریعتر از 17 کیلومتر در ساعت از بیلبورد عبور می کرد، یک جفت کفش جدید ZPump 2.0 جایزه می گرفت.

این بیلبورد از یک دوربین سرعتی که بطور ویژه برای این کمپین تولید شده بود ، استفاده کرد، که از شناسایی اشیاء واقعی و تشخیص حرکت برای شناسایی حرکات دونده و محاسبه سرعت آنها استفاده می کرد.

08. کوکاکولا: لوگو

 

این تبلیغات تبلیغاتی بیلبوردهای تبلیغاتی از Publicis Italia مشروبات الکلی Coca-Cola را ترغیب کرد تا بطری های خالی خود را دوباره بازیافت کنند. آژانس هوشمندانه طراحی روبان نمادین کولا را تکمیل کرده تا به عابران  نزدیکترین سطل بازیافت را نشان دهد. با وجود این ، منتقدان اظهار داشتند که کوکا کولا برای جبران تأثیر زیست محیطی گسترده محصولات خود ، کمک های کمی انجام داده است. 

09. AIR-INK

AIR-INK از طریق یک کمپین موفق Kickstarter از آزمایشگاه های Graviky ، یک جوهر ابتکاری ساخته شده از آلودگی هوا است. یک دستگاه ذرات دوده سیاه را از دود اگزوز خودرو و دودکش ضبط می کند ، سپس پردازش شده و به جوهر ایمن و باکیفیت تبدیل می شود. 

برای ترویج این پروژه ، این تیم با تصویرگری کریستوفر هو یک تابلوی نقاشی عظیم برای خیابان Shaftesbury لندن ایجاد کرد که به طرز موثری بازیافت آلودگی را در این کار هنری نشان داد.برای جلب توجه عابران ،این بیلبورد دارای شعار ساده ای است: “این هنر با آلودگی هوا نقاشی شده است”. 

10. مک داریو

 با استفاده از این واقعیت که در مشتری خود ، مک دونالد ، رستوران های بسیار بیشتری را در فرانسه اجرا می کند. نسبت به رقیب اصلی خود یعنی برگر کینگ ، TBWA \ پاریس یک جفت از بیلبوردهای بد بو را تنظیم کرد. در نزدیکی Brioude در Haute-Loire. قد بلند و مبهم با فاصله از فاصله 258 کیلومتری ، به نزدیکترین جاده برگر کینگ (258 کیلومتری) نزدیکتر می شود ، در حالی که کوچولو رانندگان را به مکانی بسیار نزدیک و بسیار نزدیکتر نشان می دهد. 

11. بیلبورد انسانی

 هنگامی که حزب راست افراطی Le Front National در دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه 2017 برنده شد ، این کشور شاهد افزایش رفتارهای نژادپرستانه بود. Leo Burnett France و Le CRAN از یک نوع بیلبورد استفاده کردند تا به فرانسوی ها یادآوری کنند که نژاد پرستی می تواند صدمات ماندگاری داشته باشد.

توهین های نژادپرستانه روی بدن یک مرد خال کوبی شد تا وی را به “بیلبورد انسانی” تبدیل کند. این مرد سپس در اطراف پاریس با توزیع اعلامیه هایی در این مورد و تشویق مردم برای پیوستن به گفتگو ، در پاریس قدم زد.

 

منبع : https://clck.ru/PbLfn